HOMEΠΡΟΦΙΛSORBETΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ

SORBET

Οδηγός Κάβας Οδηγός Διασκέδασης Αρχείο Τευχών

IMPORT GR

Άρθρα Πρόσωπα Συνταγές Αρχείο Τευχών

IMPORT DE

Artikel Interviews Rezepte ---

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

politispress.gr ---

Πρόσωπα – Θέμης Καρτσιώτης

Συνέντευξη στην Κατερίνα Νικολακούλη

Aπό ενισχυμένο πρόγραμμα πρόσκλησης εμπορικών επισκεπτών και πραγματοποίησης προκαθορισμένων επιχειρηματικών συναντήσεων χαρακτηρίζονται οι τρεις εκθέσεις «Detrop», «Oenos» και «Biologica», που διεξάγονται παράλληλα σε λίγες μέρες στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της «Helexpo A.E.», Θέμη Καρτσιώτη. Σε συνέντευξη που έδωσε, λίγες ημέρες πριν την έναρξη των τριών εκθέσεων, επισήμανε ότι ο τουρισμός και τα τρόφιμα- ποτά αποτελούν τους πλέον δυναμικούς και εξωστρεφείς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, γι’ αυτό και καταλαμβάνουν ιδιαίτερα σημαντικό μερίδιο στην εκθεσιακή ατζέντα της «Helexpo».

Θέμης ΚαρτσιώτηςΠοιο είναι το προφίλ της φετινής έκθεσης «Detrop Oenos- Biologica», που θα πραγματοποιηθεί 6-9 Μαρτίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Η επανένωση των τριών εκθέσεων σημαίνει και μειωμένη κινητικότητα συμμετοχών ή επισκεπτών και τι το ξεχωριστό έχει η φετινή διοργάνωση;
Πρόκειται για τρεις εκθέσεις, τη 20η Διεθνή Έκθεση Τροφίμων, Ποτών, Μηχανημάτων και Εξοπλισμού «Detrop», τη 2η Διεθνή Έκθεση Οίνου «Oenos» και τη 2η Έκθεση Βιολογικών Προϊόντων «Biologica», που διεξάγονται παράλληλα στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Τόσο η «Oenos», όσο και η «Biologica» αποτελούσαν παλαιότερα ενότητες της «Detrop», χάρη όμως στη δυναμική τους εξελίχθηκαν σε αυτόνομες εκθεσιακές διοργανώσεις. Υπενθυμίζω ότι όπως είχαμε αναγγείλει εξαρχής, η «Biologica» πραγματοποιείται σε ετήσια βάση, τη μία χρονιά αυτόνομα, και την επόμενη παράλληλα με την «Detrop», που ως γνωστόν διοργανώνεται ανά διετία.
Τόσο οι εκθέσεις «Detrop» και «Oenos», όσο και η 2η Έκθεση Βιολογικών Προϊόντων «Biologica», που διεξάγονται, παράλληλα στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, χαρακτηρίζονται από ενισχυμένο πρόγραμμα πρόσκλησης εμπορικών επισκεπτών και πραγματοποίησης προκαθορισμένων επιχειρηματικών συναντήσεων (πρόγραμμα Expopartenariat). Για πρώτη φορά πλαισιώνονται από τη νέα ηλεκτρο-νική αγορά After Expo Market, που παρέχουμε στους εκθέτες και επισκέπτες των εκθέσεών μας με τη στήριξη του Παγκοσμίου Κέντρου Εμπορίου Θεσσαλονίκης, με σκοπό την επέκταση της δυνατότητας επαφών μεταξύ εμπορικών επισκεπτών και εκθετών, καθώς και από την υπηρεσία ενημέρωσης των επισκεπτών μέσω Bluetooth.

Παράλληλα, στους εμπορικούς επισκέπτες των τριών εκθέσεων προσφέρεται από τη «Helexpo» η δυνατότητα δωρεάν εισόδου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο μέσω της νέας υπηρεσίας προεγγραφής, είτε on-line στο www.helexpo.gr/registration, είτε τηλεφωνικά με ένα τηλεφώνημα στο 8008004040 χωρίς χρέωση.

Το στίγμα της φετινής διοργάνωσης δίνουν, επίσης, οι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες και σημαντικές παράλληλες εκδηλώσεις, που πλαισιώνουν τις τρεις εκθέσεις, όπως το Ευρωπαϊκό συνέδριο Αγρο-τροφίμων, που διοργανώνει η Γενική Διεύθυνση Επιχειρήσεων και Βιομηχανίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ο 6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Μαγειρικής και Ζαχαροπλαστικής με τη συμμετοχή βαλκανικών χωρών, ο 9ος Διεθνής Διαγωνισμός Οίνου Θεσσαλονίκης, το Συμπόσιο Αμπέλου και Οίνου, η ημερίδα με θέμα τους έλληνες εισαγωγείς τροφίμων- ποτών του εξωτερικού, κ.ά.

Σε ποια επίπεδα κινούνται οι συμμετοχές; Σε ποιο ποσοστό εκπροσωπείται η ελληνική βιομηχανία τροφίμων- ποτών;
Ευελπιστούμε να υπάρξει διατήρηση των μεγεθών-ρεκόρ της προηγούμενης διοργάνωσης, κατά την οποία το Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης βίωσε από άποψη συμμετοχών και επισκεπτών ημέρες “ΔΕΘ”. Τα ακριβή στοιχεία συμμετοχών ανακοι-νώνονται πάντοτε, με την έναρξη των εκθέσεων.

Οι “Detrop” και “Oenos” ήταν και παραμένουν οι πλέον αντιπροσωπευτικές και επίσημα διεθνείς εκθέσεις τροφίμων- ποτών της Ελλάδας, προσ-φέροντας το πλέον αντιπροσωπευτικό «πανόραμα» και της ελληνικής βιομηχανίας τροφίμων και ποτών.

Η παγκόσμια οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τη φετινή διοργάνωση της Detrop-Oenos Biologica ή άλλες εκθέσεις της «Helexpo»;
Η παγκόσμια οικονομική κρίση έχει επηρεάσει σαφέστατα όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους. Όπως, όμως, είναι γνωστόν η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και συνέδρια αποτελεί ένα από τα πλέον αποτελεσματικά και με μικρό αναλογικά κόστος «όπλα» για την επιβίωση και ανάπτυξη των επιχειρήσεων σε περιόδους κρίσης. Περαιτέρω, από την πλευρά μας δίνουμε ιδιαίτερο βάρος στην προσφορά νέων υπηρεσιών προς τους εκθέτες και επισκέπτες μας, όπως αυτές που ήδη ανέφερα, ώστε οι συμμετοχές τους στις εκθέσεις που διοργανώνουμε να είναι ακόμα πιο στοχευμένες και αποτελεσματικές.

Σύμφωνα, δε, με την εικόνα που έχουμε μέχρι σήμερα ευελπιστούμε ότι οι επιπτώσεις της παγκόσμιας ύφεσης στην εκθεσιακή δραστηριότητα της χώρας μας θα είναι σαφώς μικρότερη από άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Θα μπορούσατε να μας περιγράψετε εν συντομία τι έχει αλλάξει στον τρόπο σχεδιασμού και συμμε-τοχών στη ΔΕΘ τα τελευταία χρόνια;
Δεδομένης της φθίνουσας πορείας των γενικών εκθέσεων ανά την υφήλιο, κύριο μέλημά μας ήταν και είναι την τελευταία τετραετία να αναδείξουμε την “ΔΕΘ” σε μία πολυκλαδική έκθεση και πολυ-συνέδριο, που αρθρώνεται σε επιμέρους εκθεσιακές ενότητες, οι οποίες είτε αποτελούν πρόδρομες μορφές νέων κλαδικών εκθέσεων, που θα αυτονομηθούν μελλοντικά, είτε ξαναφέρνουν στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης τους εκθέτες και επισκέπτες των κλαδικών εκθέσεων που πραγματοποιούνται ανά διετία, προσφέροντάς τους μία ακόμη δυνατότητα ανάπτυξης της εξωστρέφειάς τους. Και όλα αυτά, βεβαίως, με παράλληλη διοργάνωση σημαντικών συνεδριακών εκδηλώσεων οικονομικού ενδιαφέροντος, αλλά και πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων εκδηλώσεων αναψυχής, που αναδεικνύουν τον εορταστικό χαρακτήρα που η ΔΕΘ προσδίδει σε όλη την πόλη και τη μετατρέπουν σε μια γιορτή για όλους τους κατοίκους της και όχι μόνο.

Υπάρχει σχεδιασμός για νέες κλαδικές εκθέσεις τα επόμενα χρόνια;
Βεβαίως, συνολικά για την ερχόμενη πενταετία σχεδιάζουμε συνολικά 11 νέες εκθέσεις. Την τριετία 2006-2008 έχουν ήδη προστεθεί στο εκθεσιακό ημερολόγιο της «Helexpo» 13 νέες κλαδικές διοργανώσεις (3 νέες εκθέσεις το 2006, 7 νέες εκθέσεις το 2007, 3 νέες εκθέσεις το 2008), που ανεβάζουν το μέσο όρο των εκθέσεων που διοργανώνουμε, σε 25 από 13 το 2004, κάποιες από τις οποίες φθάνουν και ξεπερνούν σε μέγεθος την ίδια τη ΔΕΘ, την οποία επίσης αναδιοργανώσαμε αποδίδοντάς της, όπως είπαμε, πολυκλαδικό χαρακτήρα.

Υπάρχει πιθανότητα συνεργασίας με ξένους οργανωτές για τη διοργάνωση εκθέσεων στο εξωτερικό;
Η «Helexpo» είναι ανοιχτή σε διεθνείς συνεργασίες, ενώ παράλληλα συνεχώς επεκτείνει και διευρύνει το Δίκτυο αντιπροσώπων που έχει αναπτύξει ανά την υφήλιο για την προσέλκυση εκθετών και επισκεπτών. Το Δίκτυο αυτό ήδη περιλαμβάνει 15 χώρες και κινείται ολοταχώς προς υπογραφή νέων συμφωνιών με χώρες των αναπτυσσόμενων χωρών της ευρύτερης περιοχής και της Ασίας, προκειμένου να αυξηθεί περαιτέρω η επισκεψιμότητα των εκθέσεων που διοργανώνουμε.

Ποιο θεωρείτε το σημαντικότερο εξαγώγιμο προϊόν της χώρας μας;
Ο τουρισμός και τα τρόφιμα – ποτά αποτελούν τους πλέον δυναμικούς και εξωστρεφείς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, γι’αυτό και καταλαμβάνουν ιδιαίτερα σημαντικό μερίδιο στην εκθεσιακή ατζέντα της “Helexpo”, μέσα από τις εκθέσεις “Philoxenia”, “Summer Holidays Expo”, “Detrop”, “Oenos”, “Biologica”, “Artozyma”, κ.ο.κ.


Copyright NewLine all rights reserved - Powered by fractal.gr