HOMEΠΡΟΦΙΛSORBETΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ

SORBET

Οδηγός Κάβας Οδηγός Διασκέδασης Αρχείο Τευχών

IMPORT GR

Άρθρα Πρόσωπα Συνταγές Αρχείο Τευχών

IMPORT DE

Artikel Interviews Rezepte ---

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

politispress.gr ---

advertorial: Aldi Hellas

Κορυφαία ποιότητα σε χαμηλές τιμές

Θρασύβουλος Αναστασιάδης σύμβουλος οίνου

Θρασύβουλος ΑναστασιάδηςΤο όνομα «Aldi» αποτελεί σταθερό σημείο αναφοράς για τους καταναλωτές διεθνώς. Η ανοδική πορεία της εταιρίας ταυτίζεται με την αδιαπραγμάτευτα υψηλή ποιότητα και τις σταθερά προνομιακές τιμές για όλα τα προϊόντα, μεταξύ των οποίων και το κρασί. Ο Θρασύβουλος Αναστασιάδης εξωτερικός συνεργάτης / σύμβουλος οίνου στην εταιρία «Aldi», αναλύει την αγορά του κρασιού και εξηγεί γιατί αυτή η μεγάλη αλυσίδα έκανε «σημαία» το μήνυμα «κορυφαία ποιότητα σε χαμηλές τιμές».

Ποιος είναι ο ρόλος της εταιρείας «TKA Consult» στη συνεργασία της με την «Aldi Hellas»;
Η ελληνική οινική αγορά δεν ήταν καθόλου άγνωστη στην αλυσίδα καταστημάτων «Aldi», δεδομένου ότι η γερμανική πλευρά της αλυσίδας αγόραζε και αγοράζει από την Ελλάδα εκατοντάδες χιλιάδες φιάλες επώνυμων ελληνικών ποικιλιών τις οποίες διαθέτει στην γερμανική αγορά. Εν γνώσει της μεταβλητότητας του τοπίου σε σχέση με την παραγωγή αλλά και τις καταναλωτικές τάσεις και εν όψει της εισόδου της στον ελληνικό χώρο, η εταιρεία «Aldi» έκρινε σκόπιμη και μια εξωτερική, ειδική συνεργασία. Αυτή βρέθηκε στο πρόσωπο της εταιρίας «Τ.Κ.Α. Consult» και των συνεργατών της, οι οποίοι διαθέτουν μεγάλη εμπειρία στον τομέα του κρασιού (αγορά παραγωγή οινοποίηση marketing κλπ). Οι υποχ-ρεώσεις της «Τ.Κ.Α.» απέναντι στην «Αldi» ξεκίνησαν με την εξονυχιστική έρευνα της αγοράς και την εκπόνηση του στρατηγικού σχεδιασμού του κρασιού, πέρασαν μέσα από την δημιουργία της προϊοντικής παλέτας και κορυφώθηκαν με την επιλογή των συνεργατών παραγωγών και την παραγωγή των κρασιών. Συνεχίζουν τέλος με την δυναμική αξιολόγηση της σχέσης σχεδιασμός αποτέλεσμα και την παρέμβαση, εν είδει πάντα συμβουλής, όπου κρίνεται απαραίτητο.

Υπάρχει κατανομή ρόλων στους συνεργάτες σας και ποιοι είναι αυτοί;
Κατ΄ αρχήν ας ορίσουμε τον δικό μου ρόλο ο οποίος είναι κυρίως στρατηγικός. Από τους συνεργάτες της εταιρίας ξεχωρίζω κυρίως δυο, τον οινολόγο Δημήτρη Γκουράβα που έχει αναλάβει το κυρίως βάρος του οινολογικού τομέα και την κα. Λεώνη Σιών, που δραστηριοποιείται στον χώρο του προϊοντικού σχεδιασμού που συνιστά στοιχείο εξαιρετικής σημασίας στην τελική προώθηση του προϊόντος. Και τα δύο αυτά άτομα είναι παράλληλα ανεξάρτητοι επαγγελματίες με πολύ επιτυχημένες καριέρες στην οινολογία και την επικοινωνία αντίστοιχα.

Πόσοι οινοποιοί επελέγησαν για την παραγωγή των κρασιών της «Aldi» στην Ελλάδα;
Οι οινοποιοί που επελέγησαν είναι κατ’ αρχήν έξι, για μια προϊοντική παλέτα τριάντα περίπου κρασιών. Φιλοσοφία της εταιρίας «Aldi» είναι το δοκιμασμένο «λίγοι αλλά καλοί», σε μια ουσιώδη συνεργασία και με στόχο την δημιουργία ενός «οικογενειακού» κύκλου συνεργατών που μεγαλώνει και ακμάζει μαζί με την εταιρία. Οι παραγωγοί μας επελέγησαν βάσει αυστηρών κριτηρίων ποιότητας σε όλους τους τομείς κυριαρχούντων βεβαίως των πρώτων υλών και του συγχρόνου των εγκαταστάσεων που διαθέτουν. Το αν θα επιλεγούν περισσότεροι ή θα αλλάξουν κάποιοι, θα το δείξει η ποιότητα της συνεργασίας και τα αποτελέσματα στην αγορά.

Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των κρασιών που θα βρούμε στα ράφια των καταστημάτων;
Στα ελληνικά κρασιά η «Aldi» προσφέρει 25 brands σε 30 συνολικά συσκευασίες. Ασφαλώς, μία γκάμα από λευκά, ροζέ και ερυθρά κρασιά στις κατηγορίες ξηρό, ημίγλυκο και γλυκό. Οι γεωγραφικές ενδείξεις τους είναι κυριολεκτικά όλα τα ενδιαφέροντα αμπελοτόπια της Ελλάδας χωρίς δόγματα και στερεότυπα. Στις ετικέτες μας συγκαταλέγονται κρασιά από σπουδαίους αμπελώνες, όπως αυτοί της Νάουσας, της Κρήτης, της Μαντινείας και της Νεμέας. Ο καταναλωτής θα βρει στο ράφι όποιο κρασί αγαπάει η ψυχή του, σε μια πλούσια παλέτα, που στόχος της είναι να μην αφήσει καμία καταναλωτική ιδιαιτερότητα ακάλυπτη. Ως προς τις τιμές, αυτές ξεκινάνε από εξαιρετικά ανταγωνιστικά επίπεδα. Η πραγματική όμως ιδιαιτερότητα έγκειται στον πλούτο επιλογών που παρέχεται στην κορυφή της ποιοτικής πυραμίδας σε τιμές θεαματικά ανταγωνιστικές γι’ αυτό που προσφέρεται.

Γιατί, αν και υπάρχουν buyer’ s own brands, προβάλλεται ο παραγωγός;
Επειδή, το κάθε κρασί έχει αντιμετωπιστεί σαν μια αυτόνομη οινική οντότητα αν και η «Aldi» δημιουργεί δικά της brands. ‘Ετσι έχει διαμορφώσει την δική του προσωπικότητα. Ο παραγωγός είναι ένα από τα στοιχεία αυτής της προσωπικότητας. Η οπισθογράφηση της ποιότητας «Aldi» απλά διαχέεται μέσα απ’ το γεγονός ότι αυτά τα brands τα βρίσκεις μόνον στα καταστήματα της αλυσίδας, σήμερα στην Ελλάδα, αύριο ίσως με ευρύτερη γεωγραφική παρουσία. Η «Aldi» βρίσκεται σε πολλές χώρες και οι ελληνικές εβδομάδες που οργανώνονται σε ετήσια βάση (με το κρασί standard feature) είναι κυριολεκτικά εκατοντάδες. Μ’ αυτή την έννοια μπορεί πράγματι να αποτελέσει έναν από τους σημαντικότερους πρεσβευτές της ποιότητας του ελληνικού κρασιού παγκοσμίως. Η οικογένεια των επιλεγμένων συνεργατών έχει έτσι κάθε λόγο να μνημονεύεται περήφανα στο προϊόν παραγωγής της.

Aldi wines

Πιστεύετε πως η παρουσία των καταστημάτων «Aldi» στην Ελλάδα θα αλλάξει το σκηνικό της λιανικής πώλησης οίνων στη χώρα μας;
«Γνωρίζετε κανέναν discounter που να έχει τέτοια εμπιστοσύνη στα προϊόντα του, στο κρασί εν προκειμένω, που να παίρνει μέρος σ’ έναν από τους πιο γνωστούς και έγκυρους οινικούς διαγωνισμούς και να διακρίνεται με δυο χρυσά βραβεία»; Εγώ κανέναν.
Θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι το οικονομικό κλίμα στις μέρες μας δεν θα μπορούσε να διαμορφώσει καλύτερες συνθήκες εισόδου στην αγορά στον παγκόσμιο leader discounter. Ασφαλώς θα ενισχυθεί η σχετική κοινότητα της λιανικής και θα προβληματιστούν οι λιγότερο ειλικρινείς παρουσίες. Η απόσταξη όμως όλης αυτής της ζύμωσης θα είναι σε όφελος του καταναλωτή και παρ’ ελπίδα θα οδηγήσει και σε περικοπή της τιμολογιακής ασυδοσίας.

Υπάρχει πιθανότητα εξαγωγής των ελληνικών κρασιών στα αντίστοιχα καταστήματα του εξωτερικού;
Αν κι αυτό είναι καθαρά εσωτερικό θέμα της «Aldi», προσωπικά ναι, νομίζω θα ήταν παράλογο να μην δώσει η εταιρεία στα ελληνικά κρασιά την δυνατότητα διεθνούς καριέρας. Είναι άλλωστε εξωστρεφής οργάνωση.

Δημήτρης ΓκουράβαςΗ υποδειγματική καθοδήγηση
στην οινοποίηση από τον
οινολόγο Δημήτρη Γκουράβα,
οδήγησε τα κρασιά καταστημάτων
Aldi, στην κορυφή της ποιότητας.
Στόχος του είναι η υπέρβαση…


Copyright NewLine all rights reserved - Powered by fractal.gr