HOMEΠΡΟΦΙΛSORBETΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ

SORBET

Οδηγός Κάβας Οδηγός Διασκέδασης Αρχείο Τευχών

IMPORT GR

Άρθρα Πρόσωπα Συνταγές Αρχείο Τευχών

IMPORT DE

Artikel Interviews Rezepte ---

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

politispress.gr ---

Αλέκος Συσσοβίτης

Συνέντευξη στον Βασίλη Παπαβασιλείου

Αλέκος ΣυσσοβίτηςΑρρενωπός, με σεξ απίλ και επικίνδυνα γοητευτικός, το απόλυτο αρσενικό! Το 1995 κάνει τυχαία μια «ελεύθερη κατάδυση» στα βαθιά νερά της show biz. Ωστόσο, ο Αλέκος Συσσοβίτης μέσα στην επόμενη δεκαετία περίπου, ανατρέποντας ριζικά την εικόνα του ωραίου κατόρθωσε να κατακτήσει το θεατρικό σανίδι και να σαγηνεύσει τον κινηματογραφικό και τηλεοπτικό φακό. Με ποιο τρόπο; Βελτιώνοντας τις υποκριτικές του ικανότητες παράλληλα με τις καλλιτεχνικές του ανησυχίες, αποδεικνύοντας έτσι έμπρακτα το έμφυτο ταλέντο του. Φέτος συνεργαζόμενος με το Κ.Θ.Β.Ε. καλείται να υποδυθεί έναν από τους πιο απαιτητικούς και δύσκολους ρόλους του παγκόσμιου ρεπερτορίου, τον Μαρκήσιο Πόσσα, στο έργο του Φρήντριχ Σίλερ «Δον Κάρλος», σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Αρβανιτάκη.

Ποιος από τους ρόλους που έχεις ερμηνεύσει σου άφησε την πιο γλυκιά, την πιο πικρή και την πιο πικάντικη γεύση;
Πικρή γεύση μου άφησε ο Μώρις στο «Τέλος μιας σχέσης» του Γκράχαμ Γκριν, γλυκιά ο Αρμάνδος στην «Κυρία με τις καμέλιες» του Αλέξανδρου Δούμα και πικάντικη δύο ρόλοι, ένας θεατρικός ο Ρίτσαρντ στο έργο του Χάρολντ Πίντερ «Ο εραστής» και ένας τηλεοπτικός ο Παντιάς στην «Αίθουσα του θρόνου» του Τάσου Αθανασιάδη.

Δηλώνεις λάτρης του κρασιού και μάλιστα επισκέφθηκες την έκθεση κρασιού «Oinotelia» που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη…
Ναι, μου αρέσει πολύ το κόκκινο κρασί και με ενδιαφέρει να πληροφορούμαι σε ότι έχει σχέση με την επεξεργασία και όχι μόνο του κρασιού. Νομίζω ότι έχουμε καλά κρασιά στην Ελλάδα, τα οποία τα έχουμε βελτιώσει πολύ τα τελευταία χρόνια, αν και είναι λίγο ακριβά.

Προτιμάς την ελληνική ή την ξένη κουζίνα;
Δεν γνωρίζω κάποια από τις δύο ιδιαίτερα, μου αρέσουν και οι δύο, αλλά εκείνη που προτιμώ από όλες είναι η γιαπωνέζικη, γιατί δεν υπάρχει πιο υγιεινό και εύγεστο φαγητό για τον δικό μου ουρανίσκο.

Ποια φαγητά σου μαγείρευε η μαμά σου και σου άρεσαν πολύ όταν ήσουν μικρός;
Φασολάκια με κρέας, μουσακά και φακές.

Που έφαγες, στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, το πιο νόστιμο φαγητό και ποιο ήταν αυτό;
Στην Ιταλία και συγκεκριμένα στο Πόρτο Φίνο, σπαγγέτι, ριζότο με θαλασσινά και ψαρόσουπα.

Ποιες γεύσεις από την παιδική σου ηλικία έχουν χαραχτεί έντονα στην μνήμη σου;
Το σαλέπι, τα ροξ και τα κουλούρια.

Πως προέκυψε η ηθοποιία;
Μεγάλο ρόλο έπαιξε ο παράγοντας τύχη, που με βοήθησε να βρεθώ την κατάλληλη στιγμή στην επιλογή του casting για τα γυρίσματα της ταινίας του Γιώργου Πανουσόπουλου «Ελεύθερη κατάδυση». Από εκεί και πέρα τα πάντα εξαρτιόταν από μένα.

Τι αποκόμισες από τις σημαντικές συνεργασίες που είχες στην μέχρι τώρα επαγγελματική σου πορεία;
Καλλιτεχνική ωριμότητα και προσωπική εξέλιξη. Μέσα από τις συνεργασίες μου κατάφερα να αποκτήσω θεατρική παιδεία και επαγγελματική εμπειρία. Βλέπετε δεν έχω τελειώσει κάποια δραματική σχολή. Συνεργάτες μου όπως, η Λυμπεροπούλου, η Καραμπέτη, ο Καφετζόπουλος, η Μπαζάκα, η Πατεράκη, ο Κιμούλης και πολλοί άλλοι στάθηκαν για μένα πραγματικοί δάσκαλοι.

Πόσο άλλαξε η επιτυχία τη ζωή σου;
Ριζικά, και όταν αναφέρομαι στην επιτυχία εννοώ την αποδοχή του κόσμου ως προς τις υποκριτικές μου ικανότητες. Ταυτόχρονα όμως προσπαθώ να εξελίσσομαι συνεχώς επαγγελματικά για να καθιερωθώ τόσο στο τηλεοπτικό και στο κινηματογραφικό όσο και στο θεατρικό τερέν.

Κρίνεις αυστηρά τον εαυτό σου;
Ναι και μάλιστα κάποιες φορές σε υπερβολικό βαθμό. Μάλλον είναι στη φύση μου να αυτο-μαστιγώνομαι, όπως συνηθίζει να μου λέει ο Γιώργος Κιμούλης. Προσπαθώ βέβαια να μην κατηγορώ συνεχώς τον εαυτό μου και να αποδέχομαι το γεγονός ότι όλοι οι άνθρωποι έχουμε δικαίωμα στα λάθη. Διαφορετικά δεν θα μπορέσω να προχωρήσω ούτε σε αυτή τη δουλειά, ούτε σε κάποια άλλη.

Γιατί λένε ότι οι ωραίοι και οι ωραίες δεν έχουν ταλέντο;
Το στερεότυπο ότι οι ωραίοι και οι ωραίες δεν έχουν ταλέντο δεν ισχύει. Και η απάντηση αυτή δεν είναι υποκειμενική. Ο παγκόσμιος κινηματογράφος έχει αποδείξει πως η ομορφιά και το ταλέντο μπορούν να συνυπάρξουν αρμονικά. Δεν είναι καλοί ηθοποιοί ο Πολ Νιούμαν, Ο Μάρλον Μπράντο, ο Τζόνι Ντέπ, ο Μπραντ Πιτ και ο Σον Πεν; Πολλές φορές όμως συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Ένας ωραίος ηθοποιός για να κρατήσει το ενδιαφέρον του κοινού δεν χρειάζεται να παίξει τόσο καλά όσο κάποιος που δεν διαθέτει γοητεία.

Προτιμάς κωμικούς ή δραματικούς ρόλους;
Από τη φύση μου έχω μάλλον κυκλοθυμική συμπεριφορά. Πιάνω τον εαυτό μου να φλερτάρει και με την κωμωδία και με το θέατρο, τόσο στο θέατρο όσο και στη ζωή.

Έχεις εμπιστοσύνη στη γνώμη των κριτικών;
Όχι πάντα. Μερικοί ακαδημαϊκοί επαΐοντες πρώην αποτυχημένοι ηθοποιοί, είθισται να εγκλωβίζονται σε υποκειμενικές και νοσηρές εκτιμήσεις. Παρόλα ταύτα, πιστεύω ότι υπάρχουν και αξιό-λογοι κριτικοί, οι οποίοι επιτελούν σωστά το έργο τους, βοηθώντας στη βελτίωση των παραστάσεων και στην εξέλιξη των ηθοποιών.

Το γεγονός ότι δεν ξέρεις αν μια γυναίκα σε πλησιάζει για το πνεύμα, τα ωραία σου μάτια ή την δημοτικότητα σου σε αποσυντονίζει;
Προφανώς ένα μέρος της επιτυχίας μου οφείλεται στα ωραία μου μάτια και τις έξυπνες ατάκες μου. Το γεγονός αυτό παλιότερα θα με αποσυντόνιζε, τώρα όμως είμαι λιγότερο καχύποπτος. Προσπαθώ να δίνω περισσότερο χρόνο τόσο στους άλλους, όσο και σε μένα τον ίδιο. Δεν βιάζομαι να βγάζω συμπεράσματα.

Ποιος είναι ο ρόλος της ζωής σου;
Σκοπός μου είναι να αντιληφθώ τι άσσους κρύβει στο μανίκι της η μοίρα μου και τι μου επιφυλάσσει το μέλλον. Bλέποντας τη ζωή μου ως θεατής, θα έλεγα ότι ο ρόλος που παίζω είναι εκείνος που φλερτάρει συνεχώς με τα μυστικά της μοίρας.


Copyright NewLine all rights reserved - Powered by fractal.gr